Start!

Witam wszystkich serdecznie na nowym blogu skierowanym do mieszkańców gminy Rokietnica i jej okolic!

Mam na imię Joanna, jestem szczęśliwą mamą i żoną, zawodowo konsultantem z branży IT - aktualnie na urlopie macierzyńskim. Od ponad dwóch lat jestem również mieszkanką gminy Rokietnica.  Staram się tu nie tylko mieszkać, ale przede wszystkim aktywnie żyć :-)

Celem tego bloga jest stworzenie sieci ludzi, miejsc i wydarzeń przyjaznych młodym i przyszłym rodzicom w gminie Rokietnica i okolicy. Nie unikniemy wycieczek do Poznania, ale być może wspólnie wybierzemy i ocenimy, dokąd rzeczywiście warto się wybrać. Na blogu traficie także na informacje związane z karmieniem piersią czy noszeniem dzieci – nie po to, aby Wam cokolwiek narzucić, ale po to, by propagować rzetelną wiedzę i zachęcić Was do zgłębienia tych tematów.

Mam nadzieję, że pomożecie mi w tym projekcie. Liczę na Wasze porady i opinie. W końcu, zgodnie z afrykańskim przysłowiem, „potrzeba całej wioski by wychować dziecko”!

Komentarze

Popularne posty